Snart semester

Trött, trött, trött.... samma visa varje år så här års, man är sliten före semestern. Nu är det bara fyra dagar kvar att avverka på jobbet. Jag hoppas i och för sig att det blir bra sista dagar. Maria Olsson från Svenska Palliativregistret kommer och håller i statistikkurs för personal på Höglandssjukhuset och Ryhov som vill lära sig att ta ut sin egen statiskt från registret för att kunna presentera den i sin verksamhet. Den som vill kan gå till www.palliativ.se för att se resultat kommunvis eller sjukhusvis. Svenska Palliativregistret är ett nationellt kvalitetsregister för att förbättra vården vid livets slut. Vitsen är att göra rätt saker så man bedriver en verksamhet med god vård och kvalitet.

 

 

Sen, på lördag då åker vi till Paris, mitt kära Paris där jag har tillbringat en höst i min tidiga ungdom. Det ska bli ett kärt återseende och spännande att se om jag fortfarande hittar i stan. Vi tar båten från Göteborg och sen rakt ner mot hjärtat av Europa.

 

Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0